Paternalismul urlă-n Boc

Abia terminasem eu de scris cuvântul ”paternalism” pe blog, că Boc a ținut neapărat sa-mi demonstreze că am dreptate. Ca și cum Televiziunea Română ar fi fost plantată în gradina lu’ tac-so, iată cum le vorbește el ”copiilor pedeliști” despre directorul TVR:

“Trebuie schimbat, n-a făcut nimic pentru partid! N-a făcut restructurări, nu are un plan, n-a făcut nimic, să-l chemaţi să-l scuturaţi la comisie şi apoi mai vedem, respingem raportul TVR în plen şi putem să-l schimbăm”

Păi domnu Boc, fă-ți mamă televiziune și abonează partidu’ la ea și lasă poporul român să plătească pentru știri obiective, dacă încă mai știi ce-i ală obiectivism, deși mă îndoiesc că bibilica ta seacă se poate gândi la popor. Să înțelegem domnu’ Boc că PDL-ul deține Televiziunea Română și are dreptul de a face restructurări, de a numi directori și de a-i demite, de a ”scutura” personajele angajate pe banii mei și pe banii celorlalți fraieri care platesc pentru televiziunea de stat?

Să mai zică cineva că presa din România nu e guvernată de un regim paternalist!


1 responses to “Paternalismul urlă-n Boc

Lasă un comentariu